کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

معمای رنگها

دوستان عزیز و باهوش من به معمای زیر پاسخ بدین... موفق باشین

با توجه به راهنمائی های زیر مشخص کنید که هر رنگ در کدام خانه از جدول قرار دارد؟



راهنمایی ها: 
ادامه مطلب ...

داستان زیبای خلقت زن

داستان زیبای خلقت زن


از هنگامی که خداوند مشغول خلق زن بود، شش روز می‌گذشت.

فرشته‌ای ظاهر شد و عرض کرد: “چرا این همه وقت صرف این یکی می‌فرمایید؟”
خداوند پاسخ داد: “دستور کار او را دیده‌ای‌؟
باید دویست قطعه متحرک داشته باشد، که همگی قابل جایگزینی باشند. 
ادامه مطلب ...

کمی تأمل

گفتگو...


می‌گویند:

“مریلین مونرو ” یک وقتی نامه‌ای به “البرت اینشتین‌” نوشت:

«فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه‌هایمان به زیبایی من و هوش و نبوغ تو… چه محشری می‌شوند!»

“اینشتین” در جواب نوشت: «ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم. واقعا هم که چه غوغایی می‌شود! ولی این یک روی سکه است، فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می‌شود!!»

تفاوت عشق و ازدواج...

تفـاوت عشـق و ازدواج...

یک روز پدربزرگم برام یه کتاب دست نویس آورد، کتابی بسیار گرون قیمت و با ارزش. وقتی به من داد، تاکید کرد که این کتاب مال توئه مال خود خودته، و من از تعجب شاخ در آورده بودم که چرا باید چنین هدیه با ارزشی رو بی هیچ مناسبتی به من بده. من اون کتاب رو گرفتم و یه جایی پنهونش کردم!

  ادامه مطلب ...

از خدا خواستم...

از خدا خواستم...

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد،


خدا گفت:


رها کردن کار توست. تو باید از آنها دست بکشی.


از خدا خواستم تا شکیبایی‌ام بخشد، خدا گفت: شکیبایی زاده رنج و سختی است.

  ادامه مطلب ...

شکستن دل تاوان سنگینی داره

در حدیث آمده است که خداوند می فرماید: «انا عند المنکسره قلوبهم؛ من همدم قلب های شکسته هستم» یعنی انسان دل شکسته در پیشگاه خداوند دارای جایگاه ویژه ای است و مورد توجه خداوند می باشد و دعا و نفرین انسان دل شکسته خیلی زود اثر می بخشد.

  ادامه مطلب ...

نماز باران


نمیدانم انگار کسی برایم نماز باران خوانده

که این روزها آسمان چشمهایم همیشه بارانیست...!

فراموش کردنت کار من نیست...


مـــــن

نبودنت را ، تــــــاب می آورم 


رفتنت را ، تحمـــــّل میکنم

فراموش شدنم را ، بــــاور میکنم 


امــــــا

فــــــراموش کردنــــــت

کـــــارِ مــــــن نــــــیست ! 

ادامه مطلب ...

من همان برگم...


مثل آدمهای گنگ و گیج

من در این فصلی که می گویند پاییز است

می رقصم

خوب گفتی!  ادامه مطلب ...

تک ستاره

به ستاره ها بگو

جلوی هیچ پرنده ای

دستشان را دراز نکنند.

پرنده ها درست مثل آدمها

به جفتشان که می رسند

تک ستاره شان را فراموش می کنند.

دوری از تو...


دوری از تو

می شوید

سیاهی را

از موهای من .

قابل توجه...

برایم نوشته اند:
هــــــــی آشنای غریبه ی لحظه هام
عکس جدید مبارک
نفس جدید مبارک
اتفاقای تازه مبارک

کاش میدانستید خسته ام

ادامه مطلب ...