کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

دلنوشته....

هرچی ساده تر رو راست تر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن...


هرچی پاک تر باشی بیشتر دورت میزنن


هرچی بیشتر صادق باشی بیشتر بهت دروغ میگن....  ادامه مطلب ...

خدایا

رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!

آدمهای ساده


آدمای ساده خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن ....

خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن.....

خیلی راحت بهت میگن که دوستت دارن.....

خیلی دیر دل می کنن.....

اما وقتی زخمی بشن ، ساکت میشن ، چیزی نمیگن ، 

خیلی راحت میرن و دیگه هیچوقت بر نمیگردن!!!!!


بعضی آدمها


بعضی آدما یهو میان


یهو زندگیتو قشنگ میکنن


یهو میشن همه دل خوشیت


یهو میشن دلیل خنده هات


یهو میشن دلیل نفس کشیدنت


بعد همینجوری


یهو میزنن زیر همه چی


یهوو میشن دلیل خنده های یه نفر دیگه


یهو آرزوهاتو خراب میکنن


یهو میشن دلیل همه غصه هاتو همه اشکات


یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست...


دلم...

دلم کمی خدا می خواهد...

دلم!!!

تمام شدن میخواهد
از ان تمام شدن هایی 
که بشود
نقطه سر خط.
انگاه
دیکته تمام شود
ومن دیگر آغاز نشوم....

دلــم کــَمى خــُدا مــى خــوآهـَد
کـــَمى سکــوت
دلــَم دل بـــُریدن مــى خــوآهـَد
کــَمى اَشک
کــَمى بــُهت
کــَمى آغــوش آسمــآنى
کــمى دور شــُدن اَز ایــن جــنس آدم ...

راستی خدا ! اگر من نبودم ...

این همه غمهایت را چه میکردی؟؟؟!!!

 

کمی تأمل

از من که گذشت


اما


اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی


از همان ابتدا


سلامی نکن...


لطفا

حرف دل


هزار بار دیگر هم 
از این شانه 
به آن شانه بغلتی 
این شب صبح نخواهد شد 
وقتی دلت گرفته باشد...

 

عاشق واقعی...

قابل توجه دوستانی که روزی هزار تا شعر عاشقانه و سوزناک مینویسن


شعرهای سوزناک و غمگین نوشتن...


عکس های عاشقانه و حزن انگیز گذاشتن...


اینها هیچ کدوم نشونه ی عاشق بودن نیست...


کسی که واقعا عاشق باشه قلبش اونقدر مهربون هست که دل هیچ کس رو نمیشکنه


قلبش اونقدر مهربون هست که هیچ کس رو تحقیر نمیکنه


حتی دشمنش رو چه برسه به کسی که میدونه واسش مهمه


کسی که واقعا عاشقه مردونه پای همه چیز می ایسته


نه اینکه با بهانه های الکی دوستش رو رها کنه به حال خودش


این جور آدم عاشق نیست... ادای عاشق ها رو درمیاره


عاشق واقعی اهل تحقیر کردن و دل شکستن و بی توجهی نیست...

مهربانی ساده است...


مهربانی ساده است، ساده تر از آنچه فکرش را بکنی ؛

کافی است به خودت ایمان داشته باشی و به معجزه مهر ...

 
ادامه مطلب ...