کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

کاش باد خبر دلتنگی آدما را
به هم میرساند...
شاید
به جای رفتن .. همه برمیگشتن


برای دل خودم

ای همه هستی من...

این نفس ها به خدا ارزان نیست...برنمی گردد هیچ...

شاید امروز چو بگذشت نباشم فردا...

آه شاید که نبینی دگرم......
عکس های عاشقانه

سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) باب الحوائج تسلیت باد.


بلدی...

Oregon, USA --- A dahlia field in willamette valley --- Image by © Craig Tuttle/Design Pics/Corbis


دل من خسته شده … ناز کشیدن بلدی ؟

روی لبخند غمش ساز کشیدن … بلدی ؟!

 

مبـــری یاد مرا … خاطره ها را نکُشی !

طرح چشمان مرا باز کشیدن بلدی ؟ 

ادامه مطلب ...

قلب زیبا


همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی یا صدایی دلنشین.


همین که قلبت زیبا باشد،قلبت زیبا ببیند کافیست… 

ادامه مطلب ...

خیانت به همسرم از چت کردن با مردی شروع شد

چت


همسرم را خیلی دوست داشتم، روزها او سرکار می‌رفت، من هم به کارهای منزل مشغول بودم و در اوقات فراغت کتاب می‌خواندم و گاهی برنامه‌های تلویزیون را نگاه می‌کردم، نزدیک ظهر مشغول درست کردن غذا بودم و به انتظار آمدن همسرم لحظه شماری می‌کردم...  

ادامه مطلب ...

قابل توجه...

من زنــــــم !!
سخت عاشق میشــم !!

ولی وای به روزی که عاشق شـــم
...
با دریـــل هم نمیتونیــن عشق رو ازم بگیـــرین
...

... سکـــوت میکنم ...
اما , هـــرگز دست نمیکشـــم ...
هرگـــــــــــــز !!

یا زینب کبری

سالروز وفات عمه سادات تسلیت باد