کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

کسی را میخواهم که...

 

دلم کسی را میخواهد،کسی که از جنس خودم باشد...

 

دلش شیشه ای...گونه هایش بارانی...دستانش کمی سرد...

 

دلم یک ساده دل می خواهد...!!!  ادامه مطلب ...

یکی باید باشد...

باید باشد ...

باید باشد یکی که انگیزه ات باشد برای بیدار شدن

باید باشد یکی که انگیزه ات باشد برای شانه کشیدن توی موهایت ....
باید باشد یکی که شانه هایش پناه گریه هایت باشد ..
یکی که وجودش آرامش بخشت باشد ،
باید آغوشی داشته باشی برای آرام شدن ؛
باید باشد یکی که توجه کند به آدمی ...
باید باشد یکی که نشان بدهد شش دانگ حواسش متعلق به توست
آخ که چقدر یکی باید باشد ...

داستان عشق2

دوستان خوبم حتما این داستان رو بخونین... بسیار زیباست...

 

شیوانا با دوتن از شاگردانش همراه کاروانی به شهری دور می رفتند. با توجه به مسافت طولانی راه و دوری مقصد ، طبیعی بود که بسیاری از مردان کاروان بدون همسرانشان و تنها سفر می کردند و وقتی به استراحتگاهی می رسیدند بعضی از مردان پی خوشگذرانی می رفتند. همسفران نزدیک شیوانا و شاگردانش دو مرد تاجر بودند که هر دو اهل دهکده شیوانا بودند. یکی از مردان همیشه برای عیش و خوشگذرانی از بقیه جدا می شد. اما آن دیگری همراه شیوانا و شاگردانش و بسیاری دیگر از کاروانیان از گروه جدا نمی شد. یک روز در حین پیاده روی یکی , از شاگردان شیوانا از او سوالی در مورد معنای واقعی عشق پرسید

ادامه مطلب ...

داستان عشق1

پسری جوان که یکی از مریدان شیفته شیوانا بود، چندین سال نزد استاد درس معرفت و عشق می آموخت. شیوانا نام او را "ابر نیمه تمام" گذاشته بود و به احترام استاد بقیه شاگردان نیز او را به همین اسم صدا می زدند. روزی پسر نزد شیوانا آمد و گفت دلباخته دختر آشپز مدرسه شده است و نمی داند چگونه عشقش را ابراز کند!؟ شیوانا از "ابر نیمه تمام" پرسید:" چطور فهمیدی که عاشق شده ای؟!"
پسر گفت:" هرجا می روم به یاد او هستم. وقتی می بینمش نفسم می گیرد و ضربان قلبم تند می شود. در مجموع احساس خوبی نسبت به او دارم و بر این باورم که می توانم بقیه عمرم را در کنار او زندگی کنم!"
شیوانا گفت:... 
ادامه مطلب ...

شعر


تو را نگا‌ه می‌کنم‌:
چشمانت خلاصه‌ی‌ آتش‌فشان‌ است،

هم‌‌رنگِِ خاک‌ِ دیاری‌ که‌ دوستش‌ می‌دارم !

چال‌ِ کنج‌ِ لبانت‌

هلالک‌ِ جُفتی‌ ماه‌ است‌

با خورشیدی‌ در قفا

که‌ مردمان‌ِ سرزمین‌ِ قلب‌ِ مرا

به‌ وِلوِله وا می‌دارد

با انگشت‌ِ اشاره‌ی‌ رو به‌ آسمان !

خنده‌ات‌ باران‌ِ مرواریدْ است‌

و اخمت‌

زلزله‌یی‌ که‌ شهر آرزوهایم‌ را

ویران‌ می‌کند !

تو را نگاه‌ می‌کنم‌

و جهان‌ رنگ‌ می‌بازد

نگاهت می‌کنم‌

و خود را نمی‌بینم !

حرف دل

بعضی وقت ها چیزی می نویسی
فقط برای یک نفر،
اما دلـــــــــــت میگیرد
وقتی یادت می افتد که هرکســـــــــــی ممکن است بخواند
جز آن یک نفر

جملات برگزیده

گاهی وقتا تو زندگی لازمه که نفهمی.

یا خودتو به نفهمیدن بزنی.

اینجوری برات راحت تر می گذره.

مشکل اینجاست که من دقیقا ،

جایی که نباید بفهمم و میفهمم ،

و جایی که باید بفهمم نمی فهمم…!

 

 از فریب انسانها دلگیر مشو

چون اینان روی زمینی زندگی میکنند که روزی یک بار خودش را دور میزند

 
ادامه مطلب ...

حرف دل

 

آنکس که میگفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

رهگذری بود که روی برگ های پاییزی راه میرفت واین صدای:

خش خش برگ ها...

همان آوازی بود که من گمان میکردم میگوید:

دوستت دارم...


حرف دل

تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگری ست...


حرف دل

دلم میگیرد… دلم برای دلم میگیرد
برای غربت غریبانه اش، پذیرش بی چون و چرایش

و سهم نه چندان عادلانه اش میگیرد

و دلم برای غمهای دلم می گیرد...

میخواهم دل داریش دهم آرام نمیگیرد،

میخواهم ندیده اش بگیرم تحمل نمی آورد،

گاه توبیخش میکنم از تمام گردشهای احساس

محکومش میکنم .... و در قفس احساس محکوم به ماندن،

اما باز دلم برای دلم میگیرد...

حرف دل

چه قدر بده آدم اونقدر تنها باشه... اونقدر آدم رو کسی نخواد... اونقدر بود و نبودت واسه کسی مهم نباشه که وقتی بغض داری... وقتی دلت گرفته... وقتی دنبال یه شونه میگردی که سرت رو بذاری روشو های های گریه کنی... ببینی هیچ کس رو نداری... تازه اون موقع میبینی خودت هستی و یه دنیا تنهایی... خودت هستی و خودت... وقتی میخوای چشمهاتو ببندی و به خواب بری یهو میبینی به جای خواب اشک تو چشمات جمع شده... وقتی به خودت میای میبینی تو هستی و چشمای قرمز و بالشت خیس و قلبی که هنوز سبک نشده... یکی به من بگه چیکار کنم با این دل خیلی گرفته... یکی بگه وقتی حس میکنی واسه یه نفر دیگه تکراری شدی باید چیکار کرد؟ وقتی میبینی دیگه فقط وسیله ای باید چیکار کرد؟

طنز

حکایت بچه های امروزی

khndndh.blogfa.com

نمره ی اعصاب شما چنده؟

این یک آزمون استاندارد روان‌شناسی است. شما باید خودتان را در هر یک از ده موقعیت زیر تصور کنید و گزینه مناسب خودتان را پیدا کنید و علامت بزنید

بعد از آن، باید نمره مناسب خودتان را در پرانتز انتهای هر گزینه بخوانید و مجموع نمرات‌تان را حساب کنید تا بفهمید که آیا شما از آن آدم‌هایی هستید که زیر فشارهای زندگی، به هم می‌ریزند و تسلیم می‌شوند یا این‌که با صبر و اعتماد به نفس، در برابر مشکلات زندگی مقاومت می‌کنید و می‌ایستید.


 
ادامه مطلب ...

حق الناس...

حق الناس همیشه پول نیست.......دل هم هست........... شکستن دل هم هست