کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

سخت است...

سخت است هی باشدخیالت، هی نباشی تو

هی من بسازم عشق را، از هم بپاشی تو


من سایه ی سرد زمستان گوشه ی ایوان

فیروزه در فیروزه های روی کاشی تو 
ادامه مطلب ...

دلم هوای کربلا دارد...

می گویند هروقت آب می نوشی بگو یا حسین(علیه السلام)



این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو یااباالفضل (علیه السلام)




دوست خوب


لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد


مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه


درسته که هوا رو گرم نمیکنه


ولی آدم رو دلگرم میکنه

خودم را...

باید خودم را ببرم خانه

باید ببرم صورتش را بشویم

ببرم دراز بکشد  ادامه مطلب ...

زندگی

زندگی‌ مانند یک پتوی کوتاه است.

آن را بالا می‌کشید،

انگشت شستتان بیرون می زَنَد؛

آن را پایین می‌کشید  ادامه مطلب ...

کاش اون روزی برسه که من نباشم... وقتی بودنم برای کسی مهم نیست...


همین بهتر که نباشم...

حرف دل

همه ی ما یه روز هستیم و روز دیگه نیستیم... زندگی همینه...


کاش قدر لحظه های بودن همدیگر رو بیشتر بدونیم.


اونیکه بهش نامهربونی می کنیم...  ادامه مطلب ...

میلاد مبارک


ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد


ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت


ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت


صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

استاد شهریار


استاد شهریار شبی در مجلسی شعری سرودند با مطلع (بیت اول ) زیر :


امشب از دولت می دفع ملالی کردیم

 این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم
.
.

.

  ادامه مطلب ...