کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

دوستت دارم

تمام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان

شبیــه تــوانــد!

تــو امــا،

پشــت استعــاره ای ایستــاده ای

کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری

نخــواهــد رسیــد


گل وسنگریزه


برای ستایش تو

همین کلمات روزمره کافی است

همین که کجا میروی... دلتنگم

برای ستایش تو

همین گل و سنگریزه کافی است

تا از تو بتی بسازم....

"شمس لنگرودی"

ببخش مرا که بی اجازه دوستت دارم

ببخش مرا که بی اجازه دوستت دارم
دل است دیگر
سر به هواست
از من هم برای دوست داشتنت اجازه نخواست
نمیدانی با من چه ها کرده
در من ایالتی خود مختار بنا کرده  ادامه مطلب ...

یه وقتایی هست...

نه گـــــــریه کــــــردن آرومت میکنه

نه نفـــــــــس عمــــــــیق

نه یه لـــــــیوان آب ســــــــرد

نه داد زدن

 

یه وقتایی هست...

که فقط نیــــــــــاز داری

تنهایــــــــــی با خــــــــــــــدا حرف بزنی

همیـــــــــن..

 

دوست داشتن آدمها را می توان

از تـــوجه آنها فهمید 
وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند...


پائولو کوئلیو