کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

زندگی

زندگی را ورق بزن

هر فصلش را خوب بخوان..
با بهار
برقص...
با تابستان بچر
خ...
در
پاییزش عاشقانه قدم بزن...
زمستانش بنشین و چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش...
زندگی را
باید زندگی کرد ، آنطور که دلت می گوید.
مبادا زندگی را دست نخورده بگذاری!!!

چقدر همسرتان را میشناسید

این تست به شما خواهد گفت شناخت شما از همسرتان چقدر است. به همه سوالات با بله یا خیر جواب بدهید.   ادامه مطلب ...

دروغ ونشانه ها

وقتی یک نفر دروغ می گوید اغلب نشانه هایی در رفتار و حرکات او وجود دارد که با توجه کردن به آنها می توانیم بفهمیم که او در حال دروغ گفتن است.

اما اگر از این دستورالعمل استفاده می کنید قبل از اینکه قضاوت کنید و عکس العمل نشان دهید، به یاد داشته باشید که احتمال اشتباه هم وجود دارد و علاوه براین، ممکن است طرف مقابلتان دلایل منطقی و معقولی! برای دروغش داشته باشد.

با خواندنی ها همراه باشید تا رموز تشخیص دروغ گفتن دیگران را با شما در میان بگذارد

ادامه مطلب ...

این روزها...

این روز ها که تـو نیستی ،

من به عکسهایت می نگرم. . .

این همان تنفس ِ مصنـوعی است !!!

دلتنگی

گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛

گاهـــــی ...

هوای تو !

فرقی نمیکند . . . .

هر دو

ختم میشوند به

دلتنگی من


گل نرگس

این روزها

شاید

حساسیت فصلی ست

آبریزش چشم هایم

وقتی

عطر گل نرگس

در تمام جانم می پیچد

برای تو

دلم سخت گرفته است...


از این لحظه های تکراری دوری از تو


دلم سخت گرفته است...  ادامه مطلب ...

وقتی به تو فکر میکنم....


وقتی به تو فکر می کنم
انرژی دنیا در من خلاصه می شود

نسبتی با رادیواکتیو داری؟

فاصله می افتد...

فاصله می افتد

هـــمــیــشــه نــــه

ولــــی گـــاهـــی

مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد

وقـ ـتــهــایـــی هـــســت کـــه

کــســی را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــی

ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــی...

پیام تشکر

میخواستم از دوست خوبم بابت قالب وبلاگم که بهم هدیه داد تشکر کنم...


ممنون دوست خوبم که اینهمه وقت گذاشتی تا منو خوشحال کنی...


آقای روابط عمومی و جامعه خیلی خیلی ممنونم بابت قالب به این زیبایی