کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

دنیای نفهم...!!!

دنیـــــــا ..

کلش را میگویم...

همه اش...

کلا یک جور مسخرۀ  احمقانه ای ست...

وقتی محکمی...

وقتی میجنگی...

وقتی تک تک سلولهایت همه زندگی ست وطروات وشادابی و شور...

می کُــشندت ...

لهت میکنند...

خــُرد  خُرد  خاکشیـــر ...

ویران که شدی ...کمی تماشایت میکنند  

ادامه مطلب ...

برای تو...


برای تویی که قلبت پـاک است...

برای تو می نویسم........

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...  

ادامه مطلب ...

روزمرگی

بیهوده ورق می خورند تقویم های جهان روزهای من،

همه یک روزاند شنبه هایی که فقط پیشوندشان عوض می شود...

بی تفاوتی

غریب است دوست داشتن.

و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن ...

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...

و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛

به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر .

تقصیر از ما نیست؛

تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند...

اگر میدانستی...

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
سکوت را فراموش می کردی
تمامی ذرات وجودت، عشق را فریاد می کرد.

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
چشمهایم را می شستی
و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی.

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
نگاهت را تا ابد بر من می دوختی
تا من بر سکوت نگاه تو
رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم. 
ادامه مطلب ...

نفس های آخر

میخواهی بروی؟

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن کدامین احساس لبخند میزنی؟ ادامه مطلب ...

وقتی بمیرم

آپلود آهنگ,آپلود فایل,آپلود عکس

وقتی بمیرم ، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .

نه جایی به خاطرم تعطیل می شود ،

نه در اخبار حرفی زده می شود

و نه در تقویم خطی به اسممم نوشته می شود .

تنها موهای مادرم کمی سپیدتر می شود

و پدرم کمی شکسته تر...   ادامه مطلب ...

اسیر

پروانه ی دلم در تاری اسیر است که عنکبوتش سیر است

نه می تواند پرواز کند

نه بمیرد

دل شکسته



دیگر احتیاط لازم نیست ،


شکستنی ها شکست .


هر طور راحتید حمل کنید !

عشق واقعی

عشق و دوست داشتن بار سنگینی است

کسی بر دوش می گیرد که یک دنیا وفادار باشد

مرگ بی صدا


مرگ خبر که نمی کند !
یک روز می بینی نیامدم یعنی که نیستم!