کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

خصوصی با خدا

 خدایا دیگه نمیخوام نسبت به کسی هیچ احساسی داشته باشم... دوستی دیگه هیچ معنا و مفهمومی واسم نداره دیگه حتی نسبت به ... هم نمیخوام احساسی داشته باشم چون مطمئنم اونم همین کار رو باهام میکنه اونی که بهش گفته بودم و میدونست باهام اینطوری کرد چه برسه به ... از هر دوشون بدم میاد متنفرم از دوست داشتن متنفرم از دوستی که همش بهم دروغ میگه که همش تو نگاهش دروغه که میگه دوستت دارم ولی ...بدم میاد ازش بدم میاد. میخوام سنگدل باشم...

خدایا مدتیه قلبم درد میکنه تپش دارم خدایا زود تموم کن زندگی رو نخواستم دنیا باشه واسه اونایی که امید دارن یکی دوستشون داره میدونن همیشه یه نفر  هست که براشون نگرانه یا منتظر دیدنشونه ولی من چی وقتی هیچ کس حتی یادی از من هم نمیکنه چرا باشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد