کلبه پاییزی
کلبه پاییزی

کلبه پاییزی

قسمت...

روزهایی که بی تو می گذرد گرچه با یاد توست ثانیه هاش

آرزو باز میکشد فریاد در کنار تو می گذشت ای کاش


دلم خیلی تنگ شده. نمیدونم چرا پارسال هم ماه رمضون یه طوری از هم دور بودیم و 

  امسال هم یه طور دیگه. پارسال هم تلاش میکردم که از دستت ندم اما تو تلاش میکردی که دور باشی و پیش کسی باشی که دوستش داری و امسال هم دقیقا همینطوره اما خب من امسال تلاش نمیکنم که پیش من باشی چون اونی که به خاطرش رفتی و از من دور شدی با بقیه فرق داره مثل اون پارسالیه نیست. حالا میفهمم اون بی تابی هام برای چی بود. بهانه گرفتن هام اینکه همش میگفتم نگرانم دلم شور میزنه واسه این بود. قرار بوده دیگه نباشی پیشم. من راضی ام به رضای خدا و شادی تو عزیز دلم. قسمت منم اینه که تنها باشم و بی تاب و دل تنگ و بارونی. قسمتم اینه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد